Stratis chili barátok

Stratis chili barátok

Kiültettem az első rendet

2012. május 06. - Chillcelona

Úgy néztem az időjárás előrejelzéseket, hogy a következő egy-két hétben nem lesz nagyobb hideg (fagy), így bátorkodtam kiültetni a chiliket. A tavaly nagyjából hasonló időszakban ültettem ki a paprikákat és a paradicsomokat és pár nap múlva jött is a fagy. Az idén jók a kilátások. Ma éjszakára esőt jósolnak, az jót tenne nekik indulásra. A locsolás nem ugyanaz.

Azokból a fajtákból, amelyeket én nevelek mindegyikből ültettem egyet. Így is van már nyolc fajta, még lesz jó néhány Takibá-tól és annyi elég is lesz.

Elég szépek, de ha látnátok, hogy a szomszédnak, aki egyébként profi (virág)kertész milyen palántái vannak. Én mindig csak hitetlenkedem, hogy lehet. Ő akármit csinál, minden növénye nagy és erős lesz, és nőnek, mint az őrültek és annyit teremnek, hogy sok.

Na, de akkor lássuk, hogy is állunk.

Nagy totál (a közelebbi hat chili: balra Chayenne, Tabasco, Almasi klasszikus, jobbra: Thai sárkány, Demre, Serrano). A Flores-t és a Jalapeno-t a fotó után ültettem ki.

 

 

 

 

Ez Thai sárkány

 

 

 

 

 

Ez a Chayenne.

 

 

 

 

 

Ez a Demre.

 

 

 

 

 

Ez a Tabasco.

 

 

 

 

 

Ez a Serrano

 

 

 

 

 

Ez az Almási klasszikus.

 

 

 

 

 

Ez a Jalapeno.

 

 

 

 

 

Ez a Flores.

 

 

 

 

 

Egymás mellé kerültek, nem tudom a keresztbeporzás milyen hatással lesz termésekre. Azért bízom, hogy többé-kevésbé hasonlítani fognak arra, amit ültettem. A jövő évi szaporítás úgysem ezekből lesz.

Akkor itt összeírom, hogy melyik fajtából még hány palántám van. FIFO alapon lehet jelentkezni értük.

Jalapeno 3 db

Flores 3 db

Almási klasszikus 1 db

Demre 3 db.

Tabasco 3 db

Chayenne 2 db

Serrano 1 db

A 2., 3. példányt máris lehet vinni, de egy-egyet megtartok még olyan május 20-ig, hogy legyen tartalék, ha valami baleset történne. Utána azok is szabad prédák lesznek.

A bejegyzés trackback címe:

https://nagamorich.blog.hu/api/trackback/id/tr214492320

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása