Stratis chili barátok

Stratis chili barátok

Kelnek a chilik, lassan

2013. április 01. - Chillcelona

Egész márciusban arra készültem, hogy jelentést tegyek arról, hogy milyen sikerrel keltek ki az elültetett chili magok. De a szezon nagyon lassan indul, lassabban, mint ahogy arra én bármikor is számítottam. Az első héten csak vegetáltak az elültetett magok, egy sem bújt ki. Mivel sízni voltunk nem is mertem nagyon melegen tartani őket, nehogy kiszáradjanak, vagy felfőjjenek. 

Ültetés után egy héttel fűtőtestre tettem őket és lassan megindultak. Egy-két héten belül kezdtek kibújni a chilik, de nagyon foghíjasan. Azóta is, ha kisüt a nap még egy-egy felüti a fejét, de jól láthatóan hiányzik nekik a nap és a meleg. Mesterséges fényre nincs egyelőre lehetőség.

Nagyjából így állunk, közel hat héttel az ültetés után:

  1. Santaka Hot Asian 8-ból/5
  2. Pasillo Bajio 5/0
  3. Numex Big Jim 4/0
  4. Bolivian Rainbow 5/5
  5. Yellow Short Tabasco 4/4
  6. Cayenne 3/3
  7. Thai Sárkány 8/8
  8. Ancho Magnifico 5/2
  9. California Wonder Orange 6/3
  10. Miniature Chocolate Bell 6/1
  11. Almási El Classico 4/0
  12. Naga Morich 4/0
  13. Jalapeno 3/1
  14. Medusa 4/4
  15. Serrano Tampiqueno 6/5
  16. Hungarian Hot Wax 4/0

Néhány fajta egyáltalán nem kelt ki (Big Jim és a Pasillo Bajio), néhány csak hiányosan, ezért utána ültettem, azok most bújnak (Almási, Tabasco, Demre). Most, hogy összeszámoltam őket már nem is annyira siralmas a helyzet, lesz mit szétosztani a kollégáknak. :)

Még csak az első valód leveleknél tartanak, de ha végre eljön a tavasz remélem belehúznak. Kb. két-három hét lemaradásban van minden.

A bejegyzés trackback címe:

https://nagamorich.blog.hu/api/trackback/id/tr245187875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása