Stratis chili barátok

Stratis chili barátok

Naga Morich palánta szétültetés

2012. április 10. - Pálutcai Laci

Ahogy már az előzőekben is írtam február 19.-én vetettem el magokat, akkor összesen 10 félét. Közben még találtam két chili paprikát, amiket tavaly decemberben hoztam Bangkokból. Az egyik egy "közönséges" fajta a másik az ún. "bird eye" chili, ami nagyon kicsi, de nagyon erős. Ezek fejlődését is nyomon követhetjük ezeken az oldalakon. Énekes haverom Kairóból hozott gránátalmákat, amiből szintén ültettem és szépen kikelt. Erről is teszek fel majd képeket folyamatosan.

Most a blogunk névadó fajtájának a - naga morichnak - fejlődését mutatom be. Ahogy azt már írtuk is ez a világ egyik legerősebb paprikája.

A  kép kéthetes "korban" készült:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A mangoncokat öthetes korban ültettem szét. Ehhez az Oázis kertészetben használható tőzegcserepet és közönséges tejfölös poharat használtam. A tejfölös poharak alját nem lyukasztottam ki, mert a tőzegcserép jó vízfelszívó, így a felesleges vizet felszívja és megtartja, a növényeket megvédve az elrothadástól. Összesen hat kis palánta kezdett el fejlődni, amiket szétültettem.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A hat "cserepet az ablakpárkányra a két ablakk közé tettem és nagyon jól érzik magukat. A déli fekvés miatt szinte egész nap fényt kapnak.

A Zolcsitól kapott és később "bishop crown"-ként beazonosított paprikákat is szétültettem már. Kicsi cserépbe ültettem a magokat és nagyon sok kikelt belőlük, így már egymástól vették el a tápanyagot. 12darabot nevelek tovább belőlük.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A többi fajtát ezen a hétvégén ültetem szét.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nagamorich.blog.hu/api/trackback/id/tr964374731

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása