Stratis chili barátok

Stratis chili barátok

Naga Morich gyökereztetése

2013. április 01. - Chillcelona

Most egy kísérletről fogok beszámolni. Van egy Naga Morich tövünk, amit a téli fagyok elől egy napos, kellemes tárgyalóba menekítettünk. Gyönyörűen néz ki. Tele van friss hajtásokkal, élénk zöld levelekkel és megszámlálhatatlan virággal. De nem kötnek meg. Ja és a múlt hét végén fedeztem fel, hogy tetű is van rajta bőven.

Az az ötletem támadt, mivel az elültetett Naga magok nem akaróznak kikelni, hogy gyökereztetéssel szaporítsam. Ez egykor egy citromággal sikerült, de azóta se soha többet, de egy próbálkozást megér. Úgyis meg kellett metszeni egy kicsit, ezért vágtam néhány ágat, gyökereztetőporba mártottam majd elültettem.

IMG_0422.JPG

Valami rendes gyökereztető közegben biztos nagyobb esélye lenne a sikeres gyökereztetésnek, de remélem egy-kettő így is megmarad.

Több ágat, levéllel, levél nélkül elültetem egy kis dobozkába. Amelyik megmarad, azt majd szétültem. Majd meglátjuk mi lesz ebből.

A bejegyzés trackback címe:

https://nagamorich.blog.hu/api/trackback/id/tr115187740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása